greetjeswaans.reismee.nl

Bijna is het zover!

Hee lieve mensen,

Zaterdag is het dan eindelijk zover, ik vertrek om 21.25 vanuit Düsseldorf naar Sri Lanka!

Hier ga ik 6 weken heen, de eerste week heb ik een introductieweek waarin ik meer te weten krijg over de cultuur van Sri Lankaenwaarin ikvan alles ga bezoeken. Daarna ga ik 4 weken vrijwilligerswerk doen op een schooltje. Dit werk bestaat voornamelijk uit Engelse les geven en spelletjes doen met de kinderen. In mijn laatste week ga ik op trekking en op20 augustus kom ik weer terug naar Nederland. Ik heb deze reis gekozen omdat ik nu erg lang vakantie heb na mijn examens en dat niet zomaar voorbij wil laten gaan. Ik interesseer me de laatste jaren steeds meer in reizen en dit is dan ook hopelijk het begin van een leven met veel mooie reizen voor mij.

Embarassed

Ik heb erg veel zin om naar Sri Lanka te gaan maar vind het nu ook steeds spannender worden. Het wordt hopelijk een avontuur waar ik erg veel van ga leren en van ga genieten. Via deze site zal ik jullie op de hoogte proberen te houden van wat ik allemaal mee maak.

Ik zie graag jullie reacties verschijnen!

Heel veel liefs van Greetje

Reacties

Reacties

Carmen

WoW, Greetje, wat gaaf!! Heel veel plezier! En wij gaan je reis met z'n allen volgen hier!

Jacqueline Stoop

Gaat beslist een hele bijzondere en mooie reis worden!
Sri Lanka is een geweldig land, hele aardige mensen en indrukwekkende cultuur.
Geniet ervan!!

Sofie

Mooi beschreven Greet! Ik heb nu al zin om je verhalen hier te lezen! Xxx

Ans Duijghuisen

Een hele mooie reis gewenst Greetje.

Mieke Swaans

'Greetje trekt de wijde wereld in'. Een mooie titel voor jouw reis en alle ervaringen die je met ons gaat delen. Ik ben heel benieuwd. Toi toi toi Greetje, ik ben nu al trots op jou!

Dylian

Geniet, relax, maak vrienden, beleef, ontdek, heb plezier en maak mooie herinneringen Greetje! En oh ja, pas op jezelf.. ????

Ome Paul

Hoi Greetje ik wens jou heelveel plezier met je reis naar Sri Lanka geniet ervan het is voorbij voor je het weet.
Volgens het mij wordt het een reis om nooit te vergeten...
Groetjes Ome Paul

Ome Paul

Oeps foutje 1 (het)
teveel????

Jenneke

Hoi Greetje, Nog de laatste voorbereidingen en dan kan je reis van start gaan. Heel veel succes en plezier. Dit wordt vast een groot onvergetelijk avontuur.
Geniet ervan!!
Liefs Jenneke

oma swaans

Lieve greetje bedankt voor je berichtjes ik hoop dat jje veel ziet en
Meemaakt ik wacht af ik ga nuu eerst ook opvakantie

Veel plezier oma swaaans
Ook de groetjes van ons pauline houdoe

Mirjam

Ha die Greetje,
Nu een dag voor vertrek, druk met pakken en ook wel spannend wat je allemaal te wachten staat. Je gaat vast een onvergetelijke tijd tegemoet met een heleboel mooie belevenissen. Goede reis en geniet ervan!
Liefs, Mirjam.

Charlotte

Hey Greetje, ik ben Charlotte en ik vertrek ook morgen vanuit Düsseldorf naar Sri Lanka! Ik denk dat het dan dezelfde vlucht is, ook doe ik de eerste week de oriëntatieweek! Ik zie je misschien dan!????

Pauline

Fijn dat wij mee mogen genieten van jouw avonturen. Ik ben benieuwd!

Renske Hanneke Hans

hallo Greetje ;
fijn dat je goed bent aangekomen op het mooie Sri Lanka
nu gaat het dan echt beginnen voor jou daar, wij hopen dat je er een hele leuke en leerzame tijd hebt en dat je ons daarvan op de hoogte houd vinden wij erg fijn ! geniet van alles wat je meemaakt ! heel veel groetjes van ons 3en ! houdoe

oma swaans

Wat zie je zo veel van dat land
Het is geweldig weer tot een volgende keer

Oma swaans houdoe

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active